loading...
اس ام اس 92 | استاتوس های فیسبوکی 92
admin بازدید : 16 چهارشنبه 19 تیر 1392 نظرات (0)

صحبت از “دیروز و امروز و فردا” نیست ، صحبت از توست و تو یعنی “همیشه”

 

اس ام اس های عاشقانه جدید 92

 

یادت که می افتم ، از شوق دهان چشمانم آب می افتد !

 

اس ام اس های عاشقانه جدید 92

 

پسر : بزرگترین آرزوت چیه ؟
دختر : اینکه عشقمو زیر بارون بغل کنم ! تو چی ؟
پسر : اینکه کسی که زیر بارون بغلش میکنی من باشم …

 

اس ام اس های عاشقانه جدید 92


اعتیاد هم دلیل زیبایی است برای مردن وقتی که تزریق هوای تو باشد …

.
.
“تــــــــــــــــــــــو” یادگار روز هایی هستی که نه فراموش می شوند و نه تکرار …
.
.
بعضی از آدم ها به بعضی چیزها عادت نمی کنند مثل من به نبودن تو !
.
.
معنای دنیا را در کسی ببین که دنیا برایش بدون تو معنایی ندارد …
.
.
خیلی دوستت دارم اما نمیدونم “خیلی” رو چطوری بنویسم که خیلی خونده بشه …
فرستنده : دلآرام
.
.
لبخند که میزنی ، کمترین اتفاقی که می افتد اختلال در تشخیص ماه های قمریست !

.
.
چشمهایت عقیق اصل یمن
گونه ها قاچ سیب لبنانی
تو بخندی شکسته خواهد شد
قیمت پسته های کرمانی
.
.
“با تو بودن” را برای این باور دارم که “بی تو بودن” را نمی توانم باور کنم …
.
.
میگن هروقت دلت واسه اونیکه دوسش داری تنگ شد ، نگاش کن
اگه پیشت نبود صداش کن
اگه نشنید دعاش کن !
.
.
خوشبختی ملاقات دوباره چشم های توست حتی اگر در نگاه تو تصویری از رویای با هم بودنمان نباشد !
.
.
آسمان را بی ستاره ، دریا را بی موج ، دیده را بی اشک ، لب را بی خنده و زندگی را بی تو دوست ندارم ای بهترینم !
.
.
بازوهایم وطنیست که در آن جز تو هیچکس خانه ای نخواهد داشت …
.
.
هیچ چیز تو دنیا ارزشمندتر از این نیست که بدونی کسی حتی بیشتر از جونش دوستت داره !
.
.
عشق یعنی شب موقع خواب تا چشماتو میبندی صورتشو با تمام جزئیات ببینی و بعد آروم لبخند بزنی …
.
.
دختر : بیا دوری کنیم از هم …
پسر : نمیتونم …
دختر : چرا آخه ؟؟؟
پسر : دلم تنگ میشه بیش از حد ، دلم تنگ میشه بیش از حد !
فرستنده : دلآرام
.
.
حلقه ی دستانمان را دوست دارم وقتی دستت توی دست من است و دل توی دلم نیست …
.
.
تمام خستگی هایت را یکجا میخرم …
تو فقط قول بده صدای خنده هایت را به کسی نفروشی !
.
.
مرا خیال تو بیخیال عالم کرد !
.
.

 

اس ام اس عاشقانه جدید 92

 

.

.

می نویسم از تو ای زیبای من
می سرایم از تو ای رویای من
ای نگاهت سبزتر از سبزه زار
می نویسم بی قرارم بی قرار
.
.
هروقت دلت گرفت لبخند بزن به یاد کسی که برای لبخندت بارها دلش گرفت !
.

http://chakelz9.blogfa.com
.
ارزشمندترین مکان هایی که میتوان در دنیا حضور داشت :
در فکر کسی
در قلب کسی
و در دعای کسی …
.
.
برای مردن لازم نیست عزرائیل بیاید ؛ همین که تو نیایی کافیست …
.
.
برای تو که مهم باشم ، مهم نیست برای دیگران مهم باشم یا نباشم !
.
.
آواره ام میان من و تو ؛ به امید روزی که ما شویم !
.
.
هیچوقت آﺭﺯﻭﯼ ﺧﻮﺷﺒﺨﺘﯽ ﻧﮑﻦ ﺑﺮﺍﯼ ﻣﻦ ﺑﯽ ﺧﻮﺩﺕ !
.
.
می دانی که هنوز “دوستت دارم” عاشقانه ترین هدیه ای است که برای تو دارم !
.
.
نفس شاید دلیلی باشد برای زندگی اما بی شک “تو” بهانه ی آنی …
.
.
او تنها ضمیر غایبی است که مدام در من حاضر است …
.
.
تمام پیاده رو های جهان اگر گذر نامه بخواهند ، چشمان تو را نشانشان می دهم !
.
.
قلب تو قلب منه
دوری تو درد منه
خوشی من بودن تو
نبودنت مرگ منه
.
.
دوست داشتن یعنی تنهایت میگذارم همانگونه که خواستی اما جایت در زندگیم همیشه خالیست !

ارسال نظر برای این مطلب

کد امنیتی رفرش
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • آرشیو
    آمار سایت
  • کل مطالب : 6
  • کل نظرات : 0
  • افراد آنلاین : 1
  • تعداد اعضا : 0
  • آی پی امروز : 8
  • آی پی دیروز : 6
  • بازدید امروز : 6
  • باردید دیروز : 0
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 0
  • بازدید هفته : 6
  • بازدید ماه : 7
  • بازدید سال : 113
  • بازدید کلی : 1,051